CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 24, 2011

Idea..idea..idea...???

Mana aku nak cari idea ni? Assignment bertimbun atas meja ni, huhu belum lagi dalam laptop ni...mana nak print maklumat lagi, baru2 ni aku dapat 1 mesej dari MPM, waaaaa!! durang nak buat meeting esok tp tak tau pukul berapa? tempat pun tak dinyatakan.....kalau buat meeting aku leh pegi lagi, ni aku nak kena susun perlawanan Liga bola keranjang untuk 5 buah rumah sukan...macam mana nak susun..kurang 1 rumah lagi..kalau 6 buah rumah dapat jugak aku susunkan setiap match... tinggal tunggu keputusan semua AJK je lagi ni....payah la macam ni....aduiii dah mula tension la pulak..ingatkan nak focus ngan assignment je, rupa2nya banyak benda kat luar tu menanti aku...lepas ni settle jer sukan tahunan, NO CLUB ACTIVITY .....!! focus on assignment bertimbun pula..minggu depan Midterm....study tak lagi ni...ok tu jer luahan perasaan aku hahaahaha......Lol

No comments:

Post a Comment