CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 6, 2011

Travel&study: Testing&Evaluation @ Lundu 1 + Pandan Beach

Hadui penat tol hari ni, satu hari kat lundu...eh?? Hallow yollz pe kbo? hahaha kenapa aku penat? hah meh sini aku cerita sikit apa yang aku buat kat Lundu.....ni laporan pasal travel study aku..

0730 : Berkumpul kat Unitar (group assignment testing&evaluation)

0800 : Bertolak ke Lundu (kira-kira 2 jam perjalanan...kiri kanan hutan haha)

1000 : tiba di pasar Lundu (Sarapan jap kat area2 situ...)

1100 : bertolak ke Smk Lundu (jumpa PKHEM diaorang...sangat sporting..kelass kau)

1200 : Perbincangan tamat (balik semula kat pasar Lundu minum + kedai 100% )

1230 : bertolak ke pantai Pandan (kelasss kau...go to mandi, pasal lama dah tak tgk pantai so
semua jadi sakai...)

1507 : Bersiap (dah mandi, tukar pakaian..tp belum balik lagi haha)

1545 : Chow to pasar (tibe2 kwan aku lapar..hah tu la org ajak sarapan tak nak kan dah lapar)

1610 : Jalan2 cari makan (berpusing2 cari kedai makan last jumpa jugak, bukan ape kedai dah
banyak tutup so pasar pun jadi lengang)

1700 : Bertolak pulang ke Unitar...( jalan jauh penat giler)

1845 : Sampai kat Unitar (lambat pasal jalan jam.....)

1920 : Sampai rumah...

Ni gambar yang aku tangkap td...gambar aku tak de kat sini pasal aku malas nak bergambar hahaha..tunggu la travel aku yang kedua kat lundu minggu depan....

gambar ni diambil masa nak beli kerepek; kat lundu ni banyak kerepek..harga pun boleh tahan

yang ni entah apa cerita diaorang smpai amoi ni ketawa hahaha





Buat masa sekarang ni jer la gambar yg aku boleh post tak banyak mana pun....gara2 nak mandi aku simpan hp kat kereta...ok tunggu perkembangan cerita menarik aku ngan geng assignment aku minggu depan...haha itu mesti lebih menarik nanti.....orite..aku nak tido dlu dah mengantok dan penat lepas seharian berjalan jauh..ok gud nite ollsss... =))


No comments:

Post a Comment