CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 12, 2011

Sori Banyak2...

hye..dah sebulan lebih aku tak berblog, minta maaf la yer kepada mereka-mereka yang sentiasa ikut perkembangan blog ni, ehehe kalau tak de pun saje je ucapkan haha....bulan lepas dan masuk bulan ni aku memang dah tak de masa nak berblog, cerita pun tak de yang nak dikongsikan buat masa sekarang, bulan ni aku kena siapkan 5 kertas kerja untuk 5 subjek, bukan sikit semuanya tebal-tebal hehehe....Exam pun dah tak lama lagi, so buat masa sekarang aku just fokus apa yang depan mata dlu la yer..Maaf la kalau tak post ape2 kat sini..tunggu aku dah start cuti nanti, silap2 jemu korang baca cerita aku hahaha...ok lah aku tpksa off dlu, Assignment untuk individual counseling menanti esok nak kena hantar...aku nak habiskan dlu..bye2....

No comments:

Post a Comment